Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Alle garantie meldingen dienen via email aan ons gezonden te worden, zodat wij deze goed kunnen behandelen. U dient in uw email altijd het factuurnummer te vermelden.
 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
 
 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Copyright 2020 Dog&Stuff - Powered by Lightspeed
iDEAL Bancontact / Mister Cash Klarna Pay Later MasterCard Visa Maestro
[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_badges theme=dark color=#ec008b show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=280px height=290px interval=5000 language=nld] Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen Webwinkel Keurmerk
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »